Ewidencja odpadów BDO było tematem szkolenia dla przedsiębiorców, organizowanego przez Bytomską Izbę Przemysłowo-Handlową. Szkolenie odbyło się we wtorek, 4 lutego, w Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego
Rejestr BDO, część bazy danych o produktach, opakowaniach oraz gospodarce odpadami został uruchomiony przez ministerstwo klimatu (ówczesne ministerstwo środowiska) w 2018 roku. Od 1 stycznia 2020 został poszerzony o moduł, za pomocą którego składanie niezbędnych sprawozdań ma odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej.
Czy rejestr jest obowiązkowy dla wszystkich prowadzących działalność gospodarczą? Jakie kary grożą za nieskładnie sprawozdań? Czy można prowadzić ewidencję odpadów papierowo? Na te i wiele innych pytań, podczas szkolenia, odpowiadała Monika Strzemińska z Urzędu Marszałkowskiego, specjalista ds. BDO.







Relacja: Bytom.pl

Kontakt:

41-902 Bytom, ul. Chrobrego 34/5a, tel. +48 32 281 59 58
Biuro czynne od poniedziałku lub piątku w godz. 09:00 – 15:00

Prezes BIPH Krzysztof Gajos, tel. 32 280 17 73
Sekretariat Henryka Balcerowska, tel. 696 824 147

2013 BIPH Wszelkie prawa zastrzeżone Bytomska Izba Przemysłowo – Handlowa